1985 Porsche 911 carrera 2c marka aracım vardı ve takas sonucu 1968 Chevrolet Camaro sahibi oldum. 1999 yılında Amerika'dan gelmış ve Türkiye'de ki 3. sahibiyim. Aracı aldığımda zaten iyi durumdaydı. Ama yine de boyası ve motor bloğu hariç her yerini değiştirdim. Üstünde 383c.u makina var, Edelbrock performer rpm silindir kapakları, forged piston ve biyel kolları, yeni grank, crane cams 6000rpm egzantrik, edelbrock victor series intake manifold, duble pomp 750'lik carb, headers, flowmaster susturucular, 60 lık egzos borularu, serpentine set, th350 şanzıman+tci kevlar balatalar, B&M performance torque conventor, 0 şaft, yeni forged akslar(amerikadan kargo ile halen gelmesini bekliyorum) koni amortisorler, eaton kilitli defransel, yeni helezonlar ve komple makaslar, viraj denge çubukları, şeffar farlar ve xenonlar, yeni yakıt deposu 50K voltluk ateşleme ve 8.8'lik buji kabloları, hyrdovak ve 4 disk fren, yeni shifter ve orta konsol, yeni yarış koltukları ve yeni arka koltuk döşemeleri (hepsi deri ve koltukların kafalıklarına Z/28 amblemi işlendi) yeni pölüretan şase takozları tüm fişekler, yeni direksiyon üst pompası yeni şarj dinamosu, le mans şeritler, ayrıca motorum 2005 yılında amerikadan ithal edilmiş 2005 yapımı, 4 main bolt. Aluminyum american racing torque 15x7 önler 15x8.5 arkalar 215 ve 275 BF Goodrich lastikler, "0" radyatör ve çift fan aklıma gelenler bunlar, saydığım gibi birçok parça değişti ve 450hp nin üstünde olduğunu tahmin edebiliyorum.
|
0 comments:
Post a Comment